Afsluiting van iets wat heel mooi is geweest.

27 juni 2016 - Prinsenbeek, Nederland

Dit wordt mijn laatste bijdrage aan deze weblog waarna ik deze afsluit.

Vooraleerst wil ik melden dat mijn 'grote vriend' een grondige sop- en poetsbeurt heeft gehad; zie hiervoor bijgaande foto's vóór en ná. Wel een verschil vind ik.

Ik ben nu alweer ruim een week thuis, hartstikke leuk, maar ik ben ook nog steeds aan het "nagloeien" van het fantastische avontuur. Ik zal het Marja (nu) niet aandoen, maar zou zo'n avontuur zo weer willen doen. Nu eerst maar eens lekker samen met de caravan op stap en daarna onze verdere nieuwe plannen maken.

Ik wil van hieruit jullie bedanken voor alle reacties die ik heb gekregen op mijn verhaaltjes, het was en is nog steeds leuk te vernemen hoe jullie mij zo gevolgd hebben.

Gauw tot ziens.

1. Jan Nelemans:
    27 juni 2016
    Een niet meer zo jonge man zat in het wegrestaurant te eten,toen drie van die kwaadaardige motorfreaks,binnenstapten.
    De eerst motor muis gaat naar de man tor,duwt zijn sigaret uit in zijn bord en gaat aan de bar zitten.De tweede komt op de man af,spuwt in zijn glas en gaat ook aan de bar zitten.
    De derde motorfreak keert de man zijn bord ondersteboven en gaat ook aan de bar zitten.
    Zonder een woord van protest,verlaat het "slachtoffer"even later op zijn gemak het restaurant.Na poosje zegt één van die gasten van de motorfreaks tegen de de ober."Pff wat een lullo,das toch ook maar een ventje van niks hé.
    Ja antwoordt de ober,"En nog een hele slechte vrachtwagenchauffeur ook,want hij is net achteruit over drie motors heen gereden.
  2. Lian ruedisueli:
    27 juni 2016
    Hoi theo
    Heb je reis verhalen met veel plezier gevolgd
    Nou lekker samen weg met de caravan heerlijk
    Wij zitten ook heerlijk in Italië met de caravan fijn hoor
    Nou jullie nog veel plezier samen
  3. Ad & Annelies Coertjens:
    29 juli 2016
    He Theo, man wat gaaf, wat een avontuur, en fijn dat je je droom hebt doen uit komen, ik ( Ad ) heb het allemaal mee gemaakt en gezien in begin januari 2013, met een auto ( Scan Covery Trail ) alles ijs en sneeuw, we zijn ook onder begeleiding van militairen op de Noordkaap geweest - 29 graden, bizar, Leuk ook dat je zoiets met je vrienden hebt beleefd, dit is voor altijd, nogmaals wat gaaf, wij gaan binnenkort ook naar de Noordkaap, fly-drive, je hoort er wel van. Met vriendelijke groet Ad & Annelies Coertjens
  4. Ad & Annelies Coertjens:
    30 juli 2016
    Hallo Theo.
    Gaaf man, ik heb het gelezen, wat 'n belevenis, Ad dacht dat je het met vrienden had gedaan, maar je was toch alleen ? Dat is helemaal stoer, once in a life time moet je iets speciaals doen, jij hebt het gedaan, top
    Groetjes Annelies Coertjens